Jom Terjah!!!

Thursday, April 14, 2011

INFO PENUH PKCJenaMax AL FAHANI!

assalamualaikum ,untuk beberapa kalinya saya wat entry ni untuk memudahkan sesiapa yang berminat . rentetan terlalu banyak persoalan dan salah faham di kalangan orang yang berminat . TUJUAN utama PKCJenaMax ni untuk membantu mereka yang MEMPUNYAI AKAUN CHURP CHURP tetapi langsung tidak berGANJAK earning . jadi kaedah ini merupakan salah satu alternative untuk mengiklankan kempen anda di pasaran lebih besar .


AL FAHANI hanya akan membantu mengiklankan link kempen churpchurp anda pada website iklan miliknya. bayaran RM10 akan di kenakan kepada sesiapa yang berminat kerana kos sebenar ruang tersebut berharga USD10. ini KERANA ruang iklan tersebut MUDAH dilihat oleh setiap pengunjung website dan juga d sarankan KLIK iklan sekiranya ingin menderma.


berapa JUMLAH KLIK Al Fahani tidak dapat janji kerana untuk mendapatkan UNIK klik bukan perkara yang MUDAH . tapi , JANGAN RISAU . INSYAA ALLAH , modal RM10 pasti akan dapat balik . sekiranye tak dapat , AL FAHANI membenarkan untuk tambah jumlah link .


bagi yang betul betul berminat sahaja digalakkan untuk JOIN . sebelum JOIN , seelok-eloknya disarankan mesej admin di talian untuk mendapatkan maklumat peNting mengenai kaedah ini . kalau dah semua ok send semua detail ke alfahani@gmail.com , send EMAIL , mesej admin segera. dan yang paling penting pastikan link churpchurp itu COMPLETE. AL FAHANI tidak menjanjikan earning yang BANYAK , bergantung kepada REZEKI , AL FAHANI hanya janji akan bantu membe yang JOIN sehingga dia puas hati . EXTRA REWARD akan diberikan kepada yang JOIN iaitu 1K traffik percuma .


AL FAHANI , menurutnye , kaedah ini tidak melanggar peraturan . ia sama seperti anda mengiklan kempen churpchurp di blog anda sendiri .kalau churpchurp marah , kenapa dia buat link susruh COPY . betul tak ? yang penting JANGAN PAKSA orang klik . biar klik dengan RELA HATI .


AL FAHANI sebagai admin hanya nak membantu MEREKA yang benar benar SUDI . jangan RISAU pasal MODAL RM10 tu , insya allah . AL FAHANI akan bayar balik dalam tempoh 1 bulan sekiranya ADE MEMBER YANG TIDAK BERPUAS HATI . boleh tulis tentang BURUK admin di blog masing masing . lapor polis , no hp , alamat email dan semuanya kerana ADMIN berdaftar . dan boleh report kat WEBSITE KEMENTERIAN MALAYSIA .



MODAL RM10 tu telah dimudahkan dengan KAD TOPUP , saya ulang KAD TOPUP RM5 DUA KEPING bagi menggantikan RM10 TERSEBUT .



APA YANG PERLU ANDA LAKUKAN SEKIRANYA BERMINAT ? 2 langkah MUDAH !



1) cume EMAIL kan butir butir ini RM5 LINE NO TOPUP- RM5 LINE NO TOPUP -NAMA-URL BLOG- URL COMPLETE KEMPEN CHURPCHURP kealfahani@gmail.com .

****untuk url kempen churp churp pastikan copy link sebenar .
****line TOPUP disarankan tanya admin terlebih dahulu .

2) mesej admin AL FAHANI di talian 0128347123 untuk memberitahu telah melengkapkan langkah pertama .

sekian, itu sahaja dari saya . sebarang kemusykilan boleh berhubung terus dengan ADMIN .